Her alt açma da 3-5 dakika mutlaka havalandırın ıslak da bezi kapatmayın kurulayıp kapatın benim oğlum da yenidoğan zamanında mantar oldu nem ve ıslaktan oluşuyormuş doktor zalain ve fucidin antibiyotikli krem verdi sadece 5 gün kullan dedi onunla geçti çok çok hafiflediğinde de sudo ile destekledim bitti çok şükür