arzuapo ben de 23 yaşındayım. Oğlum 16 aylık asla ve asla 2. çocuk düşünmüyorum hatta olmasın diye ayriyeten kendim de korunacağım. Eşime güvenemem bu konuda. Korunduğumu bilmeyecek bile. Korunduğumu bilirse korunmaz. Gerçekten çocuk büyük bir sorumluluk. Ben rahatıma çok düşkün bir insanmışım onu fark ettim. Benim doğumum kolay oldu. Ama anne olduğum zaman sürekli evdeyim sürekli senin sorumluluğunda olan birini düşünmek zorundasın. Sana muhtaç senin ilgine muhtaç. Benliğimi unuttum yani. Kendimi unuttum ben. Önceden boş zamanım olunca ne yapardım onu bile hatırlamıyorum. Şu an çevremde bakıyorum diyorlar ki kardeşi olsun. Benim babamın 7 tane kardeşi var hiçbiriyle görüşmüyor. Biz 6 kardeşiz hiçbiriyle adam akıllı görüşmüyorum. Sadece birinin işi düşer o zaman arar. Eşimin kardeşlerine bakıyorum. Başkası için canını verirler ama kendi kardeşlerine geldikleri zaman yoklar. Miras kavgası olur kardeş. Kıskançlık olur kardeş. Yok ya gerçekten kardeş öyle düşündüğümüz kadar da iyi bir şey değil. Ben düşündüm karar verdim. 2. çocuga gerek yok. Çünkü ikinci bir çocuğa annelik yapabilecek miyim. Bu konuda şüphelerim var. Şu an bile çocuğuma bazen yetemiyorum kaygısı oluyor. 2 çocuğa ben nasıl yeteyim. Yok anam yok gerek yok 😂😂 Ben ona kardeş de olurum abla da olurum. Eşim de abi olur baba olur. Bir sürü kuzenleri var. Yeter