kızlar bilmiyorum sizde benim gibi misiniz 23 yaşında anne oldum 24 yaşındayım şu an oğlum 9 aylık hamile iken bir yaşına gelince bir tane daha yapar daha istemiyorum derdim ama doğumum o kadar kötü geçti ki sonrası vs oğlum 3 yaşına da gelse travmalarimi asla unutamıyorum ikinci çocuğa da asla sıcak bakmıyorum zaten erken olduğunu biliyorum ama zaman da geçse istemem gibi ama kardeşi olsa ilerde güzel olur tek çocuk olmaz korkum nasıl geçecek acaba🥲