1sen1ben1debebekk ne olduğunun farkında değil misiniz acaba? Algılarınız kapalı olabilir mi?
ÇOCUĞUNUZ DAHA 3 BUÇUK AYLIK
Ne demek yumurta ? Ne demek yoğurt ? ÇAY NE DEMEK YA?? Size göre yiyecek olabilir ama onun bağırsaklarını göre bunlar zehir . Birini yedirdi sizden habersiz hadi engel olamadınız 3 tane şey var burda yememesi gereken. 1i oldu müdahale etmediniz 2 oldu engel olmadız 3. Ye de bir şey yapamamışsınız. Annesi koruyamıyorsa bu bebeği kim koruyacak? Kötü hissetmekte çok haklısınız hissedin de zaten. Bi doktora söyleseniz sizi nasıl azarlayacak bi görün. Bildiğiniz çocuğunuzu ihmaldir bu. Abarttığımı düşüneceksin muhtemelen ama o bebek henüz 3 buçuk aylık ve tüm alerjik besinleri , sindiremeyeceği besinleri yedirmişsiniz üst üste bir de KAFEİN VERMİŞSİNİZ. Yazık ki ne yazık. Çocuğunuzu bir doktora götürün ve sınır koymak ile ilgili destek talep edin bu böyle devam ederse hem fizyolojik hem psikolojik çok sıkıntı Yaşarsınız