Ya sabah annemlere kahvaltıya geldik oğlum sürekli daha önceden de yemek yerken atlıyordu 2-3 haftadır babam da yumurta verdi çay verdi.Akşam da yoğurt verdi 1 tatlı kaşığına yakın ben 4. Ayda tadım yaptıracaktım ama bir şey olur mu yapma dedikçe verdi kendimi kötü hissediyorum alerjik bir belirtisi yok şimdilik ama daha önce böyle bir şey yaşayan var mı?