miracefe748_ merhaba aynısının fazlasını yaşıyorum hatta. Ellerim felçli gibi oluyor kapanıyor benim zor açıyorum, dilim, dişim, dudaklarım , parmak uçlarım uyuşuyo elimde bişey tutamaz hale geliyorum konuşmam değişiyo kelimeleri yutuyorum msj yazamıyorum. Bana da auralı migren dedilet ama mr da bişey çıkmadı benim sizinkini nasıl anladılar. Ve sadece antidepresan yazmış doktor kullanmadım onuda ataklar gelince napcağımıda bilmiyorum