miracefe748_ çok geçmiş olsun Allah şifa versin. Doktora gitmedim ama o 30-60 dakikalık bir görme bozukluğu bende olduktan sonra şiddetli baş ağrısı, ışık hassasiyeti ve mide bulantısı oluyor. O bozukluk olur olmaz ağrı kesici alırsam çoğu zaman baş ağrısı gelmiyor. Ama her an tetikte ve rahatsız oluyorum. Bende de ikinci doğum sonrası başladı bu, hamileyken de oldu. Şimdi oğlum iki yaşında, daha az oluyor.