mevamomm yabancı doktor tavsiyesi ile izlemiştim doğumdan önce ve hastanede emzirme danışmanı ile de görüştüm . Doğal olması açısından tahin yağını tavsiye etti sadece.pozisyon çok önemli yeni doğansa bebeğin bacakları dışa başı gögüs ortasına gelecek şekilde deneyin (tarif edebildim mi bilmiyorum) bende iyi gelmişti. C şekilde tutuşu tavsiye etti makas yapmamamı söyledi. Ağzını tam açıp kavramasını sağlamak lazım . Üst dudağa değdirince yeni doğan döneminde ağzını daha çok açıyor önce alt sonra üst kısımdan katın kolaylık olur. Sütünüzün çoğalması için de öncelik bol uyku her bulduğunuz fırsatta ve stresten uzak kalmak. Ve diğer takviyeler çok önemli kavrulmamış kuru yemiş bol yeşillik hurma incir vs . Ben bestlak damla kullandım uzun süre bana cidden iyi geldi. Düzenli kullanmak önemli duruma göre günde 3 yada 4 kez 20 damla 1 bardak suya . Ve yine tekrar etmekte fayda olan şey stresten uzak durmaya çalışmak . Olumsuz düşünmemek . Ve sıksık uzun uzun emzirmek. Biraz uzun oldu inşallah işine yarar fayda sağlamak isteyen herkese. Naçizane tavsiyelerim 🌸