Ben de sezaryen sonrası zorluk yaşadım baya 3 gün sütüm gelmedi sağmaya çalıştım iyice yara yaptım göğsümü. 3. Günün sonunda emzirme danışma geldi eve 2 saatte her şeyi çözüp gitti. Bence kesinlikle biriyle çalışın boşuna kendinizi de bebeği de yormayın. Tavsiyem meme ucu kremi kullanın mutlaka, yoksa tahin yağı sürün çok iyi geliyo. O acılar bebek memeyi doğru kavrayınca geçiyo. Onu da danışman yönlendirerek yapıyo. Neye ihtiyacınız olduğunu o söyler, göğüs ucu mu yok bebeğin emmesi mi zayıf yoksa sadece pozisyon mu yanlış gözlemleyip toparlıyor durumu. Sütü arttırmanın tek yolu da su içmek bana kalırsa. Doktorun verdiği takviye bi ürünü 1 ay kadar kullandım ama esas olan çok çok su içmek