patiseverana Bebikoluhayatim doktoru bıraktık açıkçası sürekli aynı şeyler sağlık ocağı da takip ediyor araştırma yapıyorum iyi bir doktor için ✨
deniz515_ patiseverana hayir sormadım Dr da bana ver ya verme demedi sonuçta bı damla su ne olabilir ki
patiseverana deniz515_ yukarıda yazılanlar var bilemedim size karışmak istemem herkesin kendi kararı 🌺
patiseverana Mrv_cnl doktora gitmiyoruz sarılık bitti bıraktık açıkçası. Sağlık ocağı takip ediyor ona sorayım gidince
hayrunn patiseverana o zaman endişe edeceğiniz bi durum söz konusu değil :) sağlıkla afiyetle büyütün
Tugcebb patiseverana ben mamayla besledim. Doktor mamadan ihtiyacı olan suyu alıyor zaten gerek yok dedi. Verenler var ama ben vermedim ek gıdaya kadar. Anne sütü de alıyormuş sizinki