tomris01 ya bilmiyorum uyumayan bebek mizacını kabullenemiyorum bu temel bir ihtiyaç değil ki bebekler için en basit mantık uyusun da büyüsün işte ayrıca gözleri kızarıp şişene kadar duruyorsa bu uykuyu sevmemek uyumak istememek değil yani uyumak isteyip bunu yapamamak ve senin yerine sana bakan kişinin de bunu yapamaması yani daha nasıl destek verebilirim bilmiyorum aradığı destek nedir bilmiyorum sallıyorum yok kucakta dolaş pış pış yok pış pış pat pat yap yok başka yöntem ne kaldı emerekte olmuyor sütüm az
Uyumak için aradığı ne yani mantığım onu zorluyor