tugbaeylul 6 aylık uyumuyor bittim tükendim gündüzleri de aynı odada aynı şekilde sallayarak uyutuyorum gündüz sorun yok akşam uykusuna aynı odada aynı şekilde sallayarak uyutamıyorum gece 12 ye kadar ayakta gözleri kızarıyor şişiyo ancak öyle uyuyor 4 aydan beri bu uyku zor oldu ama son günlerde zombiye döndük nedir bu çözüm bulan oldu mu doktoru bir öneride bulunan oldu mu
fatmaanuurr22 tugbaeylul 6 ay 3 günlük bizde aynı durumdayız,kafayı yemek üzereyim uykusu var ama bir türlü uyumuyor sürekli ağlayarak uyanıyor diş mi, atak mı bilmiyorum 🫠
ipeksibel tugbaeylul canım bizimki de aynıydı 8 saat başında beklediğimi bilirim benve durumu kabullen ve eşinle görev paylaşımı yaparak ilerleyin yoksa berbat geçiyor günler yemek yerken dönüşümlü yiyin bazı bebekler gercektne uyumuyor sevmiir uykuyu temizlik kaldı diye de düşünme boşver iki çeşit yemek yap karnını foyur kendine bak
nurcanbb tugbaeylul farklı sekillerde uyutmayı deneyebilirsin o dönem bebek arabasıyla evin içinde geziyoduk öyle uyuyodu sonra beşiğine koyuyodum
dru4 6 ay 3 günlüğüz bizde aynı gene bişey mi atak mı ne zaten mükemmel uyku yoktu 3 4 gündür de uyumuyor 10 11 buluyor
tugbaeylul dru4 ne zaman geçecek bu ben kızımda bu kadar uykusuzluk yaşamadım sanki ya bunun mizaçı mı böyle bilmiyorum inşallah değildir bir sonu vardır
tugbaeylul fatmaanuurr22 diş görülmüyor atak olduğuna inanmak istiyorum çünkü bir sonu var 🥴 aman huyu olmasın da acaba uyutma yöntemi mi sorun sallanmayı mı istemiyor diyorum ama kucakta da olmuyor pış pış pat yapıyorum beyaz gürültü kırmızı ışık hepsini yapıyorum yok
tugbaeylul ipeksibel ne zaman geçti geçiyor mu 4 yaşında bir kızım daha var eşim işten 11 de geliyor bana bi faydası olmuyor o geldiğinde biraz kucağında gezdiriyor zaten artık çocuk son noktada oluyor ve uyuyor olan bana oluyor :((( inşallah huyu böyle değildir kızımda bu kadar değildik diye hatırlıyorum insan çok kabuk unutuyor da
dru4 tugbaeylul valla benim ilk çocuğum ama gün yüzü görmedim desem yeridir hep uykuyla imtihan oldum çok yıprandım iyi kötü gece uykusu vardı oda gitti artık bağırıyorum dağa taşa o derece nasıl yapcaz bilmiyorum şimdi de iki gündür asla beşikte uyumuyor yanımda uyuyor gece dönemiyorum ses yapsam kalkıyor put gibi yatılmıyor da çare bulursan bana da yaz valla
ipeksibel tugbaeylul gündüz tek uyku dışarıda durmuyor otobüste durmuyir sırtım yorgunluktan deliniyor diyeceklerim bu kadar buna da şükür senin de destekcin yok sanırım olsa rahat nefes alırsın eşin zaten çok geç geliyormuş ondan bir şey bejleme
fatmaanuurr22 tugbaeylul şuan ağlayarak yazıyorum o kadar bunaldım ki eşim dahil hiç kimseden destek görmeden doğduğundan beri ben bakıyorum kendimi unuttum hayatımı unuttum 🥹
tugbaeylul dru4 bizim de reflü var ona bağladım hep onun için şurup kullanıyoruz acaba o mu gece uyutmuyor diyorum ama gündüz de mamasını içip uyuyor bu gecelerde birşey var
dru4 fatmaanuurr22 dün bende bağıra bagıra ağladım bütün erkekler aynı bence gelip demiyor kriz geçiriyorum da çocugu almıyor neden tamamen bize sabit bu çocuklar
tugbaeylul fatmaanuurr22 belkide tahammülsüzlük sorun burda yani destek görsek belki çocuğumuza daha sakin verimli olucaz o sakinlik ona da geçecek o da huzurlu olacak
ebrarozturk 13 aylık kızım hâlâ aynı , kesintisiz 2 saat uyumayı özledim. Çok zor gerçekten insanın sabrı kalmıyor. Bir çözümü var mı bilmiyorum, Allah hepimizin yardımcısı olsun 🥺
tugbaeylul ipeksibel annem sağolsun gelmeye çalışıyor büyük kızımla en azından ilgileniyor çünkü onun da ilgiye ihtiyacı var benden onu bekliyor çok zorlanıyorum birinin fiziksel ihtiyacı daha gözle görülürken öbürünün duygusal ihtiyaçları gözden kaçıyor. Ama annemde küçüğün dilinden hiç anlamıyor yani bu gece sen biraz uyu ben sallayayım uyutayım yapamıyor annem geceleri uykusuzluğa asla gelemiyor 😔
tomris01 Merhaba 7.ayımız dolmakk üzere doğduğundan beri asla 8-9 da yattığını görmedim haala da öyle odaya geçiyoruz emerek uyukluyor 1 saat bekliyorum iyice dalar diye ama yok geri kalkıyor. Bazen emmekte fayda etmiyor pışpışlıyorum direniyor ağlıyor ama zorla yatıyorum. Doktora danıştım geceleri uykuya zor geçiyor direniyor ağlatarak uyutmak zorunda kalıyorum dedim bir problem olmadığını bazı çocuklarda böyle şeyler olabileceğini söyledi
tugbaeylul tomris01 ya bilmiyorum uyumayan bebek mizacını kabullenemiyorum bu temel bir ihtiyaç değil ki bebekler için en basit mantık uyusun da büyüsün işte ayrıca gözleri kızarıp şişene kadar duruyorsa bu uykuyu sevmemek uyumak istememek değil yani uyumak isteyip bunu yapamamak ve senin yerine sana bakan kişinin de bunu yapamaması yani daha nasıl destek verebilirim bilmiyorum aradığı destek nedir bilmiyorum sallıyorum yok kucakta dolaş pış pış yok pış pış pat pat yap yok başka yöntem ne kaldı emerekte olmuyor sütüm az Uyumak için aradığı ne yani mantığım onu zorluyor
ipeksibel tugbaeylul katılıyorum ben herşeyi tek yapiyrodum eşimde geç geliyordu yorgunluk sinir stres olunca her şey göze batıyor üzerine uykusuzluk mahvoluyotdum ama biri dese ki sen git cocugunla ilgilen yemekelrg benden o bile büyük bir lüks bence kesinlikle arkads eş dost bu süreçte bol bol davet etmeli anneyi kahvaltıya çaya cunku lohusalık çok zor