sassolsobe2 semanurmevasu hiç bir belirti yok malesef 😅 şöyle normalde geçen ay 2 aralıkta adet oldum adet döngüm 28-30 günde bir işte ocakta tam olarak kaçında olurum acaba bilmiyorum hesaplayamadım 😅😅
subrk sassolsobe2 30 Aralık yada 1 Ocak adet tarihiniz olmalı. Bazen gecikmeler olabiliyor. 1 hafta bekleyin derim
sassolsobe2 subrk çok merak ediyorum 🥹 ams dediğiniz gibi bekleyeyim biraz daha 3-4 Ocak’a kadar mutlaka olmam lazım bence