menaliko evet hatta vurulabilecek en ağır son doza kadar vurdurduk o süreçte 🥲 doktor bir doz daha vurursam kalbi dayanmaz yapacak hiçbir şey yok bekleyeceğiz demişti…
Bir şey olmadı.
İyileşti.
Sonrasında da defalarca kez vuruldu, çok da korkutucu değilmiş. Hatta bazen hastaneye gidersek vuracaklarını bildiğimden götürmedim saklandık evde 😈😈😈 baktım artık vurulmadan da düzeliyor havalarla falan.. öyle yani. Çok geçmiş olsun tüm bebişlere