Ya heyecanlandım üzüldüm postu okuyunca..
Kızım 2.aylıkken yakalanmıştı bu lanet virüse sonrası bronşiolit sonrası fena ..
Bahçelievler medipolde yattı benim kız da şansımıza yoğun bakımlar full çekiyordu o ara da böyle salgın vardı serviste yatmıştık.
Yani inanılmaz zor bir dönemdi o yüzden sizi çok iyi anlıyorum ve size gerçekten tüm kalbimle sarılıp sabır diliyorum..ve size o sihirli cümleyi söylüyorum;
GEÇİYOR.. iyileşiyorlar. Şuan çok zor çok yorucu biliyorum ama mutlaka geçiyor ve iyileşiyor. Binlerce bebek yaşıyor bunu ve bebekler sandığımızdan de güçlü bir şekilde toparlıyor.
Benim kız şuan dört yaşında. Astımı olduğu için biz çok kötü atlattık ama koruyucu tedavisine 1 yaşında başlayıp ataklarımızı da rahatlattık çok şükür. Medipolde olan arkadaşlara bu konuda Müberra Tigini öneriyorum kendisi bu hastalığın number oneıdır.