hilaleyli Bende hamileligimde çok az kilo aldım dogumun 5.günü hepsi gitmişti ama emzirme döneminde öyle kilo aldımki süt olsun diye yedikçe yedim sonra çok sıkı diyete başladım kızım 1 yaşına gelince kesilirse kesilsin diye ama inanırmısın sütüm azalmadı bile çünkü sütü yapan şey aslında suymuş bol su içiyordum ve yeşillik yani aslında kendimi kandırmışım yerken sütüm olsun diye doktorlar da zaten sadece aslında su öneriyor sende karar ver ve başla çünkü emzirme döneminde aldığın kilo zor gidiyor ve yapışıyor insanın üstüne 😔