bende doğum kilomun üstüne çıktım başta süt olsun diye yedim sonrasında bebek hareketlenince de ayak üstü hemen çikolatalı ekmek sandviç falan derken saçma sapan kilolar aldım dank edince sabahları kefir chia yapmaya başladım ara öğün tarçınlı sade kahve aksama da çok abartmadan yiyip abur cuburdan uzak durarak bi de yatmadan withjo diye bi kanaldan yatmadan önce egzersizi yaptım 10 kilo verdim tabi 4 ayda falan verdim, hani bunu yapın tavsiye ediyorum gibi yazmıyorum uzmanı değilim ama kendi bünyenize uygun sekilde denenebilir belki bi kıvılcım olur size de