busefeeee bende aynı durumdayım 5 yaşında oğlum .ikiz bebeklerim okdu 7 aylık oğluma bakınca içim gidiyor sürekli beraber zaman geçiriyorduk nasıl kıydım daha çok küçüktü diyorum yaş 34 ancak diye düşündüm ikizde olunca tam depresyon :) buna şükür sağlıklı olsunlar da .dogurduktan sonra tek çocuk olsaydı ne olurdu sanki dedim .oglum kardeşlerini çok seviyor şükür ama