Merhaba kizlar sizinle mujdemi paylasmak istedim. 15 aylik bebegim var 2. Yi istiyorduk. 3. Ayda oldu cok şukur 🫶🏼 Bu sabah öğrendik..
Erken gebelik testi yaptım. Bugun yarin regl bekliyordum. Bu ay tek belirtim tatli bir uyku hali idi. Normalde hiç uykum gelmez.
Test silik cizgi ama insallah hamileyimdir🙏🏼😐