myangelson Rabiiul bizim salon çok soğuk oluyor onda da bazen ısıtıcı açıyorum biraz ısınınca kapatıyorum. Yagmur yağmadan önce baya soğuktu da yağmur yağınca kırdı biraz soğuğu
Rabiiul myangelson Allah yardımcımız olsun bebeler olmasa sorun değilde onlar için sıcak olması lazım