Rabiiul momas aaa dün yağdı sulu sulu hemde 😁😁 şaka bir yana aynı semt içinde farklı bölgelere yağmış bizde sulu vardı 10 dk mesafede annemin teyzesi var onların orda kar kaplamış her yeri
Elfgrn Rabiiul Balıkesir Bandırma, yüksek yerlere yağmış 2-3 gün önce ama burda anca güneş var 😂😂 karı burda görüyoruz anca 😁
Rabiiul damlaozzz niye kız geçen senelerde yağmıştı sanki o zaman tanışıldı diye hatırlıyorum 😁 İstanbul’a da yağmıyor ki artık anca yüksek kesim
Rabiiul Valide-Ayse-Hafsa-Sultan yaaa 🙈🙈 ben postu açıp markete gittim kızı doyurdum sallıyorum bir yandan kahve içip goygoy yapayım dedim daha forum da dolaşamadım 😁
Rabiiul myangelson ısınabiliyor musunuz ? Burda bile kombi derecesini yükselttik teyzemde çok soğuk diyor 🥲
myangelson Rabiiul bizim salon çok soğuk oluyor onda da bazen ısıtıcı açıyorum biraz ısınınca kapatıyorum. Yagmur yağmadan önce baya soğuktu da yağmur yağınca kırdı biraz soğuğu