Muhammet evet kapı üretimi yapan marangoza yaptırdik. fiyat olarak 7500 TL verdik. çok kötü değil ama içime de sinmedi hayal ettiğim gibi olmadı. cam istemediğimiz halde cam koymuş. birde istemistiniz diyo. cam istesek neden camsız model gösterelim. yeniden yapayım falan dedi de bu kapıyı zaten 1 buçuk ayda getirdi yeniden yapsa yine bekle kalsın bari dedik.