Muhammet yani bu kapı hem çok güzel hem açıp kapatırken diğer kapılar gibi yer kaplamıyor içe gömülü güzel duruyor
Fiyat ne olur bilmiyorum biz eve girdiğimizde vardı binaya bu şekilde yapılmıştı
Şuan toki evlerinde de böyle yapılıyor
Kapıcılara giderseniz orda çeşit çoktur zaten
Ses içinde yağlamak yeterli oluyor aslında sonra yine oluyor ama sürekli açıp kapatmazsanız sorun olmaz diye düşünüyorum
Böyle Bi model kapıcıya gösterin yaparlar diye düşünüyorum