kubraa0606 hayır yoktu sadece germe hareketlerini yaptık fizik tedavide de aynı hareketler de aynıydı farklı birşey yapılmıyor. Doktorumuz bize 2.5-3 yaşına kadar tamamen düzelir dedi ayrıca baş ağrısı vs de yapabiliyormuş bilginiz yoksa eğer. Benim kızımda dönem dönem düzeliyor gibiydi dönem dönem yamuk tutuyordu