Kızımda Tortikolis var. Egzersizleri için seans almaya başladık bugün ilk günümüzdü fizyoterapist egzersizlerini yaptırırken ufak bir mızmızlanma oldu ben evde yaptırırken çığlık kıyamet kopuyor çok ağladığı için bırakmak zorunda kalıyorum bir 10 dk duruyorum tekrar denediğim anda elim kafasına gittiği anda hemde hemen ağlamaya başlıyor. Zaten rotasyonu çok çok iyi kitle yok her iki tarafa da çevirebiliyor kafasını. Fizyoterapistin gösterdiği gibi yapmaya çalışıyorum ama ben mi bir yerde yanlış yapıyorum anlamadım. Tortikolisli bebiş anneleri şöyle yap daha kolay oluyor dediğiniz bir tutuş, duruş vs var mı?