hollylolly uyarmadiysanız her ses yaptıklarinda polisi arayıp şikayet edeceksiniz.siz boyle syler icin munakaşaya grmeyin.sizin ettiginizide bilmezler zaten.Ama daha önce kndilere soyeldiyseniz sizi direkt tahmin edeblirler.Sıkıntı olmayacaksa bunu kesinlikle yapın..benim arka bina komşum inanılmaz gutultu yapiyorlardı arka ama ewin ocnde gbi oluyor yaz mewsiminde ve sabah 5 6 lara kadar oylelerdi yazın geceleri sinir krizi gecircek duruma gelirdim.her ses yapmalarnda sikayet ettim hergun üst üste 2.geldiklerinde 3.sikayette cezası oldugunu soylediler ve ogun bugundur asla seslerini duymadım.Ben nezaman arasam mahalle ismini soyleyince karsimdaki memur bina adıni ve daire noyu soylerdi herkes sikayet ediyormus belli ki…Sizde edin..cok bisey değil cezası tabi ama bi insanda ewine hergun polis gelsin istemez bence.