Bizde en üst katta oturuyoruz 3 bebem var akşama kadar inan kendi sesimizden kimsenin sesini duymuyorum ne zman ki benim çocuklar uyuyor saat 11 den sonra yatak odasına alt komşunun bağrış çağrış küfür sesleri geliyor yani biz de eminim çok ses yapıyoruzdur diye ben seslenmiyorum ama sizinki uyku saatlerinde yapıyorlar bi uyarabilirsiniz dinlemezlerse ev sahibiyle konuşun imza toplayıp attırabilirsiniz sonuçta biri gelir biri gider ev sahibi için