Elif337798 evliliğimle ilgili zor bir eşikten geçtim. Buna karşılık bazı hislerim, düşüncelerim, davranışlarım yenilendi. Kızımın başına türlü kazalar geldi, hamdolsun izler kaldı ama sağlıkla beraberiz. Genel olarak kötü diyemem, bazı çok zorlu dönemler olsa da fena geçmedi benim için