beybitolat Elif337798 2025 ocak ayında oğlumu aldım kucağıma ve koca bir seneyi onunla dolu dolu doyasıya yaşadım. Hergün şükretmeli ve iyikili geçti. Rabbime binlerce şükür. 2026 da çok iyi geleceğine eminim🥰
cahillesohbetikestim_ 2025 benim için yeniliklerin yılıydı , yeniden hamileyim , yeni bir şehre taşındım… sevdiklerimden ayrıldım ama olsun önümde şimdi yeni bir yıl var. Biliyorum yorulacağım ama tadını çıkaracağım 💘🌸
umaycinar94 Hatrlamak ıstemeyecegım kadar kotu bı yıldı eylulde babamı kaybettım oncesı yogun bakım surecı hastalıgı sehır dısında olmam cocuklrdan dolayı sureklı gdememem buyuk 3.sınıfa gdyor kızım 13 aylık odev okul skıntılar berbat bı yıldı
SooMin İkinci evladımı kucağıma aldım, ama genel olarak hep hastanede geçti sağlık problemleri yaşadık bolca çok yıpratıcıydı benim için
Orenda_ cahillesohbetikestim_ Canım teşekkür ederim❤️ bu mutluluğu hep birlikte yaşayalım inşallah 💐💕
bebikomomyy Elif337798 2025 in yarısına kadar hamileydim diğer yarısıda bebeğimle geçti benim için çok kıymetli ve unutamıcağım bi yıl oldu 🥲💙🐥
denizalismom Elif337798 bizimde bol hastalıklı geçti . Umarım yeni yıl hastalıktan uzak bir yıl olur herkes için 🌸
Pamukhanim_ Elif337798 2025 benim için en yakınlarımın gerçek yüzlerini gösteren bir yıl oldu benim için bu yıl içinde tek güzel şey kızımla geçirdiğim günler oldu 2026 umarım daha mutlu ve sağlık geçer 💕❤🌸
TalentedMom Elif337798 2025de kızıma kavuştum ama Malesef 2 tane kaybımız oldu 2026 İnşalalh herşey iyi geçer