ilkaay0 aslanmomy Parol ilaç içmiştim onun da faydasını göremediğim zaman gidip acilde Parol serum taktırdım. Bir de tane karanfili agrıyan dişin üstüne koyup bastırınca ısırınca ağrı azalıyor karanfilin içindeki yağ dişi uyuşturuyor. Baya etkisini gördüm. Bu arada karanfili aktarlardan veya marketten bulabilirsiniz şok markette var
durum44 aslanmomy Bende hamileyken hem dişimi çektirdim hem dolgu yaptırdım doktorumun onayıyla. Anesteziyi düşük dozda uygulamıştı.
pimpiriklianne43 aslanmomy benimde çok ağrıdı dis doktoru6 aya kadar işlem yaparız demişti Bn buz koyardım oda çok iyi gelirdi
aslanmomy pimpiriklianne43 onuda yeni duydum herkes farklı şeyler kullanıyormuş deneyeceğim teşekkür ederim
cetnkyasnm aslanmomy aynı sorunu bende yaşadım 4 aylık hamileliğimden doğuma kadar diş ağrısı çektim karanfil yağı ile sakinlestim kesinlikle karanfil yağı kullanın uyuşturuyor, aynı zamanda buz kompresi de iyi geliyor ikisini yapınca iyice uyuşuyor
susancikanbalik aslanmomy diş için olan gargara isteyın zaten yutmuyorsunuz çalkalıyorsunuz ağzınızı hiçbir zararı yok
asar23 Gebeyken iki dişim ağzımda kırıldı hala yapamadım emziriyorum ilk işim hastaneye gitmek olacak umarım iyi olursunuz