20 haftalık hamileyim ve dişim akşam olunca 3,4 gündür çok ağrıyor muhtemelen dolguluk dişim ağrıyor hastaneyede gitsem ilaç vermeyecek birşey yapmayacak biliyorum yengemden hiç ağrı çeken oldumu ne iyi gelir bilgisi olan varsa yardımcı olun lütfen canlarım ❣️