ozggg bir Canan Karatay atasözü der ki ; Cildimiz en büyük organimizdir, sürdüğümüz herşey kanımıza karışır bu yüzden yiyemeyeceginiz hiçbir şeyi yüzünüze sürmeyin der. Bu sebeple özellikle bebekler için o narin tertemiz ciltlerine kimyasallar yerine içeriği ya en doğal yağlarla olan nemlendiricilerden ya da “Kantaron yağı, Zeytinyağı, Hindistan cevizi yağı, susam yağı” gibi yağlarla yağlamak daha faydalı diye düşünüyorum. Doğal yağ olarakta ve nemlendirici olarakta "Evvahe doğal"var trendyoldan bakabilirsin buranın kantaron yağı ve nemlendirici krem yazın pişik kremi olarakta kullanilabilir ben kendim kullanmadim ama başka ürünlerini kullandim ve memnun kaldım.🧡😇Elimizden geldiğince yavrucukları kimyasallardan içeriğini bilmediğimiz herşeyden uzak tutalım🧡