Okyanusolmak ozggg 17 aylık. Doğduğunda almıştım siveno yağı ve mustela kremi. Hala duruyorlar. Bitmediler. Pek sürmüyorum. Çok nadiren. İkisi de iyi.
livanurvealpinannesi61 ozggg uzun süredir ıva natura losyon kullandım çok iyi . Şuan puresedd kullanıyorum bi kaç aydır oda çok iyi içeriği de temiz markalar
egkk Bioderma atoderm ultra bebeğim egzamaya yatkın atopik bir bebek biz çok faydasını gördüm .. tek geçerim 🥹
yagizmom_ ozggg Bebek yağları genelde çok önerilmiyordu araştırdığım zamanlarda öyle görmüştüm başlarda ecowell kullanmıştım ama bebeğime çok iyi gelmesi doktor önerisiyle mustelaya geçtik şuan gayet memnunuz