Dlkuzn bende aynıyım cidden tuvalette kapıyı kilitliyorum gören annesi bu çocuğu evde bıraktı kaçtı sanar. Ben bebekliginden beri her şeyi beraber yaptım gurbetteydim tek arkadaşım oglumdu camasır atarken beraber yaptık beraber bulaşık yıkadık inanın şuan evin düzenini babasından iyi bilir. Ama galiba biraz yoruldum yani artık şöyle bi sakince oturabilmek istiyorum bir de kpss çalışıyorum inanın ders calısmak zor gelmiyor onunda önüne boya kitap kalem koyuyorum en fazla 10 dakka sonra hemen başka şeyler yapmak istiyor. Çok değil günde 1 saat kendime ayırabilsrm iyi olcam qma tek basımayım eşimde ilgilenir eder ama oğlum bana alıştıgı için bi de baba benim gibi oyunlar oynamayınca sıkılıyor hep beni istiyor