Sizinde sabrınız tükeniyor mu yoksa ben mi beceremedim bu annelik işini… Ya her şey çok iyi konusması iletişimi diğer çocuklarla uyumu felan ama evde babası ve bana kök söktürüyor. Eskiden kendi kendine oyun oynardı şuan hiç yok sinirlendiginde gelip vuruyor elide baya agır yani.. Yapma denilen her şey inatla yapılıyor bu ara kendimde gerginim bir şeylere yetişemiyorum ona da mı yansıyor anlamadım ama yani geçiyor mu ya ne zaman geçiyor biri desin