birminnakannesi06 29 buçuk aylık. Tam gün okula gidiyor 2 aydır. Onun dışında konuşma olarak geri ama kendini ifade ediyor bir şekilde. Bu sıra huysuz. Kollarını sıvama tiki çıktı şu sıra. Montu bile zor giyiyor.
Bu arada okulda kendi yemek yiyor ama oğlum önceden de kendi yiyordu zaten. Bu sıra çok sebze yemiyordu. Okulda bayıla bayıla yiyormuş😃 kahvaltı yaptırmadan gönderiyorum. Genelde öğünleri çift yiyormuş😃 ama okuldan çıkınca yine de çok aç oluyor. Aç bıraktıklarından değil yani. Oğlumu tanıyorum gün içinde de öyle hiç doymayan aç olan bir çocuk. Tok evin aç oğlu 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 bu arada çok zayıf aşırı hareketli. Dur durak bilmez
Okulda öğlen uyuyor. Evde asla uyumaz normalde. Uykuya zor geçen bir çocuk. Okulda çok rahat geçiyormuş. Şoklardayız 🤣