@betulland benim oğluşu anlattın sanki 😂 bak baştan sona aynı ama 4 ay 8 günlük devamlı ev geziyoruz, hep mız mız… geceleri hele offf yani. Uykuya çok zor geçiyor kaç defa uyanıp ağlıyor ya en kötüsü de buraya yazanların çoğu şu ay daha kötü bu ay daha kötü demesi, ben umudumu yitirdim akıştayım arkadaşlar 🥴