esmos11 Selam bacım çok haklısın hiç kendini kasma ağlamak istiyorsan ağla, duygularını yaşa ama geçici olduğunu da bil. Benim oğlumda 3,5 aylıkken başladı hem atak hem diş kaşınmaları iki tanesinin yeri belli 1.5 aydır kaşınmakla kalıyor düzeltilmiş 5 ay 13 günlük şuan 3 gün önce hasta da oldu 2. aydan 4. ayına kadar gece 6,7 saat uyuyan bebekten gece uykuları yarım saate döndü yarım saat bir saatte bir uyanıyor şuan bu ayda ilaç kullanımı da yapılamadığı için öksürükten uyanıyor yavrum. Ben hepsini bir arada yaşıyorum sanırım gündüz uykuları da çok düzensiz 1 kere zar zor uyuyor 40 dk 30 dk falan bu akşam itibariyle yeni düzene geçiyorum banyo yaptırdım uyutuyorum inşallah derin uyku uyur da bende uyurum. Çok zor ama onun be gülüşüne Herşeyim feda olsun, bu günler de geçecek inşallah biraz daha sabırlı olmak lazım. 🌸🤲🏻