aslikoc bende aynı durumu yaşadım oğlum 7 aylıkken 5 haftalık gebe olduğumu öğrendim bende sezeryan dogum yapmıştım haliyle çok korkuyordum gebelik sürecinde bir sorun yaşar mıydım diye çok korktum doğumdan sonraki süreç olsun oğluma karşı ilgimin azalmasından korkmam olsun tam geceleri deliksiz uyumaya alışmışken dünya varmış derken tekrar uykusuz kalmam olsun yani bildiğin doğuma kadar çok stresli geçti ama korkmayın Allah yardım ediyor ben bir sorun yaşamadım çok şükür hem doğum ile ilgili hem kendi açımdan hem bebeğin açısından inşallah sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız hayırlı olsun 🌸