aslikoc Deletedmom_985 çalıştığım için sağımla besliyordum bebeğimi günlük 200 cc bile sağamamaya başladım
kubra0001w aslikoc bende sezeryan doğum yaptım bebeğim 6 aylık korunmuyo muydunuz ay şu an brn hazır değilim mesela bebisimle geçirmem zamanı o süreci düşünemiyorum
oglumunannesiyim_- aslikoc Allah yardımcınız olsun insaAllah ben sezeryan doğum yaptım oğlum çok hareketli şuan 22 aylık hala cesaretim yok çocuk getirmeye
aslikoc oglumunannesiyim_- benim kızım çok sakin maşallah hiç bir zorluğu yok ama beni hamilelik ve doğum korkutuyor
shi aslikoc hay Allah kazaya kurban mı gittin canım 😂 çok iyi değil ama yapıcak bişey yok olanlar olmuş Rabbim kolaylıkla kucagına almayı nasip etsin inşalah
ozlemturan06 aslikoc adet oldunuz mu ? Herhangi bir gecikme yaşadınız mı acaba ? Birde ne kadar süre sonra test yaptınız ?
aslikoc ozlemturan06 bebeğim 3.5 aylıkken bir kaç günlük kanamam olmuştu sonra olmadı ama son iki haftadır sütüm yok denecek kadar az bebeğimin cişi koyu sarı oluyordu bazen saatlerce çiş yapmadığı oluyordu ben de acaba mı diyerek yaptım
slnklc esm15 töbe töbe hanımefendi hiçbir doğum kontrol yöntemi yüzde 100 değildir destek olmuyosanız köstek olmayın allah aşkına
aslikoc slnklc ben burada kimseden ayıplama vah vah duymak için yazmadım sadece benimle aynı durumda olanlar için süreç nasıl ilerledi bunu merak ederek yazıyorum insanları anlamak zor gerçekten
esm15 slnklc ulan destek olmayacak ne demişim Allah yardım etsin demişim köstek olacak harfi kelimeyi cümleyi atar mısın bekliyorum
ser666 aslikoc Bi süre sıkıntı çeksende sonradasında rahata ereceksin canm tek çocuğum var bilmiyorum nasıl olur ama Allah bi şekilde yardım eder