livanurvealpinannesi61 birminnakask redmi yada Galaxy s serisi çok iyi . Bende ki redmi note 14 pro baya 5 6 ay oldu alalı kamerası çok iyi çok güzel resim çekiyor arkadaşım da 13 pro var oda çok memnun
livanurvealpinannesi61 birminnakask ıphone alt model almak mantıksız üst modelleri de aşırı pahalı. Bi süre sonra telefonlara güncelleme gelmiyor. iPhone nun bir serisi mesela piyasadan kalktı.
birminnakask zarifhanim Media Markt ve vatana baktım olmadı teknosayada bakacağım gerçekten memnunmusunuz aklım hep ona gidiyor benim
zarifhanim birminnakask Ben s20fe kullanıyorum. Bir ablam s23fe, bir ablam da s24fe kullanıyor. Karşılaştırdığımız zaman fonksiyon olarak en iyisi s24fe diyebilirim.