Annenizd kızmayın lütfen o da şuan sizi rahat ettirmek için elinden geleni yapıyor, ne kadar iyi olsanızda doğum ciddi bi olay içiniz yara hormonlarınız git gelli, annemde kayinvalidemde ilk zamanlar yanımdaydı biri baktı biri yemek yaptı altını biri değişti vs, emzirmeye elbette sizde olacak ama bu sürecin tadını çıkarın dinlenmeye bakın derim