gokcenmomys Anneniz gidince yavrunuz tüm gün size kalacak. Sevilmeyen istenmeyen bir torun olduğunu hissetseniz daha çok üzülürdünüz. Kimileri post açıyor annem evlat ayırıyor ablamın abimin çocuklarını daha çok seviyor diye veya kayınvalidem yanımda kalıyor bebeğim ağladığı için uykusuz kaldığını şikayetçi olduğunu söylüyor gibi. Anneniz ne güzel benimsemiş yavrusunun yavrusu ile ilgileniyor. O bakıp ilgileniyorken siz uyuyun, süt arttırıcı şeyler ile beslenin, dinlenin güç toplayın. Tek baktığınız zaman yemek yemek, lavaboya gitmek bile lüks haline geliyor her anne için. Yani ne kadar vakit bulursanız kâr sayın derim 😊