Asafmrym benim ilk ameliyat coook rahatti spinal sezeryan ne ağrı ne acı yürümeyi bile tek seferde kendim yaptım hic yardim almadım,evde ayni sekilde,hemencik bitmis zaten,korkma bence ne farklı olacak ki arkadasim da daha yeni doğum yaptı 5 gün oldu onunla aynıydı dogumlarimiz o cok rrken hamile. Kalmıştı doğurdu iste gene sezeryan evde oturmuyo bile su an hep ayakta sıkıntısı yok gene rahat,benim ilk gebeligimde bobregimde şişme oldu çok büyüdü o yzuden sezeryandi ama çok iyiydi