Canndrms annelerimiz felan yani eskiler diyim hep kesme taraftari icerideki bebege zarar verdiğini felqn söylüyorlar,ailenhekimi de sütün içeriğinin degistigini ve bunun emem bebege yavas yavas zarar vereceğini felan söyledi oda yavas yavas kesmelisin artık dedi herkestw birsey söyledi valla ama benimki 15 aylık artik memeden iyice anlıyor benim kesmem daha zor olacak sen niyetin varsa daha kolay olur bence küçük ama hic emziremeyen de var ne yapalim icerideki de gelişmek zorunda ya zatar veriyorsa birde diye düşünüyorum, valla benimde kafam cok. Karışık iyi açtınız postu 😁