nihalboler ben de kızım 14 aylıkken öğrendim hamile olduğumu, benim de sürprizdi, şimdi ise 2 ocakta inşallah doğumum var sezeryan olacak, korkular biraz tavan yaptı iki çocukla nasıl olucak, biriyle ilgilenirken diğerini ihmal eder miyim vs falan ama biliyorum ki güzel günlerimiz de olucak, geriye dönüp bakınca kızım ne ara bu kadar büyüdü anlayamadım zaman çok hızlı geçti şimdi evimize yine o bebek kokusu gelicek çok heyecanlıyım bir yandan, rabbim kolaylık versin bütün annelere, evlatlarımıza sağlık versin gerisi halloluyor 🌸💜