nihalboler 3kedili2bebekli İnşallah yaa bizimki çok yardımcı olan bi adam değil o yüzden zatn çok zorlandım bugüne kadar. İkincisi olduğunda inşallah destek olur
3kedili2bebekli nihalboler bunun pazarligina erkenden baslayin sürekli konuşun telkin edin şimdiden ev işlerine çocuk bakımına dahil edin ki alışsın kendileri akıl edemiyor genelde ama isteye isteye yapmaya başlar
nihalboler 3kedili2bebekli Deniycem teşekkür ederim. Bu erkekler çok pasif biliyosunuz sürekli varsa yoksa telefon
okk nihalboler 💕 inan benim eşimde yardımcı degil yani olmak ister ama bize yetmeye calıstıgı için calısıyor sabah erken gider gece geç döner bazen cocukları görmeden uyudugu olur tek basıma her seye yetmeye calısıyorum elimden geleni yapıyorum eminim sende yapacaksın çünkü güçlü anneler her seyi basaralir isterse 💙🧿 rabbim evlatlarımızı bağışlasın meleklerini eksik etmesin yanından
3kedili2bebekli nihalboler şükür bizde o kadar ciddi bir problem değil çocuklardan önce çözdük onu ya konuşa konuşa
nihalboler tubasara 4-5 gündür kasıklarım ağrıyodu doktora gidince tesadüfen öğrendim adetime daha 2 gün var
tubasara nihalboler benim de cumartesi olmam gerekiyordu olmadım çok uykum geliyor vakitli vakitsiz 🤦
kitapsever_ nihalboler oğlum 5 gün sonra 14 aylık oluck diğer oğluma hamileym 32 haftalık korkmayın allh büyüktür benimde sezeryan
nihalboler kitapsever_ İçimi çok rahatlattınız Allah razı olsun Allah yardımcınız olsun sağlıkla gelsin bebiş 🌸🌸
Alyabebek34 nihalboler yat kalk dua et bence rabbim her isteyene nasip eylesin bizde bir senedir istiyoruz korunmadığımız halde olmuyor keşke suan sizin yerinizde olsaydım😔🥹🥹🤲🏻😍
nihalboler Alyabebek34 Allah size de nasip etsin canım benim en doğru zamanda inşallah Rabbim ol der ve olur her şey anlık hayatta Allah kucağınızı boş bırakmasın inşallah 🌸🌸🌸☺️
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan nihalboler merakımdan soruyorum nasıl korunuyordunuz yanlış anlamayın lütfen
Tbaltn nihalboler benım kızlarımın arasında 5 yaş var inanılmaz pişmanım keşke arka arkaya yapsaydım . Kıskançlık inanılmaz derecede var ve büyük kızım kendisine arkadaş arıyor kardeşi küçük olduğu için onu arkadaş gibi görmüyor. Ne güzel şanslısınız arkadaş gibi olacaklar .
BordoHuniliAnne nihalboler benim kızım 18 aylıkken, oğlum da 1 aylıktı. Araları 17 ay, zor mu? Evet zor ama bir o kadar da güzel, şimdi bir 4 yaşında biri 2,5 zaman çok hızlı geçiyor. Arka arkaya yaptığım için hiç pişman olmadım.
hazelvemeyra nihalboler ilk 6 ayı zor küçüğü oturmaya başlayınca nispeten daha kolay oluyo herşey. Hele bide oynamaya başlayınca daha bi rahatlıyorsunuz benimkilerin arası da tam 2 buçuk yaş var. Bazen küçüğüyle birlikte odasına gider oyun oynarlar 9 buçuk aylık küçüğü ablasının peşinde hep 🥰 en zor anları hastalıkları biri hasta olunca diğerinede geçiyo hastaneye gitmek zor oluyo gece falan
nihalboler hazelvemeyra Allah yardımcınız olsun evet hastalanınca çok zor olur. Bizim de inşallah öyle olur birlikte oynarlar hep bu anı hayal ediyorum şu an 🥰☺️
hazelvemeyra nihalboler tek çocukla zaman geçmiyo gibi geliyor ama 2. Çocuk gelince öyle hızlı geçiyorki nasıl büyüdüğünü anlamıyorsunuz. Zorlu ama çok güzel bi süreç sizi bekliyor 🥰 her anın kıymetini bilin doya doya yaşayın ❤️