Gunesnil_23 Çoooook normal çoook🥲 Hiç üzülme sıkılma desem de boş.. Evet bir şeyler değişiyor hormonlar düzen vs. Ama inan birkaç ay sonra düzenin kurulu bebeğin büyümüş sana gülücekler saçıyor olucak🥰 Kendine vakit ayırmaya çalış bunun içinde destek almaktan sakın çekinme. Eşinden veya artık kim nazını çekebilcekse bebeğe baksın. Dışarı çık hava al, gitmeyi sevdiğin huzur bulduğun bir yer varsa 1-2 saatliğine oraya git❤️ Kahve iç yürüyüş yap🤍 Kendine bu bir evre yaşadıklarım çok normal geçicek diye söyle🌸 Depresyonun eşiğinden döndüm bebeğim yoğun bakımda kaldı aklımı kaybedicem sandım geçti gitti, yalnız değilsin🙏🎀