Gunesnil_23 İlk günler aşırı ağır hissediyor insan duygusal olarak. Oğluma bakıp bakıp ağlıyordum. Sonra yavaş yavaş azalıyor düzen oturuyor bebeğin beslenme süresi uzuyor derken duygularımız dinginleşiyor. Hala yetersiz hissettiğim anlar oluyor elbet olacak, her yaşta olacaktı eminim. Yapacak bir şey yok biz seçtik bu yolu, herkes alışıyor birbirine zamanla. Duygularını yaşa bastırma kızınla başbaşa vakit geçirmeye çalış mutlaka yirmi dakika olsa bile çok etkili