Bizde de Biberon reddi var. Aniden Biberon kabul etmemeye başladı. Gece uykusu hariç gündüz asla istemiyor. Ek gıdalarda da çok seçici. Püreli ya da ezilmiş mamalar istemiyor. Sadece çorba gib sıvı şeyleri yiyor. Ayda sadece 100 gram almış. Doktoru ek gıdaları 3 öğüne çıkarmamı söyledi. 3 öğün çorbayla mı beslenecek kilosuna ne katkısı olacak. Artık çözüm bulamıyorum. Biberon reddi yaşayan var mı